Saturday, November 14, 2009

paranoiaa!!!

hari ni patutnye aku happy. tau nape? sbb.. aku dah trperuk kt asrama slama 5 minggu, di seksa dgn bdk3 kt sane, kene blaja smpai lewat mlm, tdo lmbt bgn awal, tdo dlm kelas pastu kene marah, tdo time prep kene tembak pistol air. patutnye aku gembira sbb family aku dtg dr kl nk jumpe aku sbb nk amik brg. next week aku balik naik bas. parent xley amik. so patutnye hari ni aku relax.. kn3?

tp!

aku ptg td marah3 sbb aku brkejar turun bwh ingt mak aku dah dtg. pengumuman pn suro aku dtg bwk kd outing. rupanye bdk3 suro aku amik earphone. dah la xkemas brg lg. dahtu berlari bwh. kene gelak lg. then aku rase ngntok. tp baru nk tdo mami dah smpai. xpe3. blet tdo kn hotel kn3?
dah tu smpai hotel okkkk. smpai td lagu3 dlm ipod aku kene delete habis. fuck itunes. fuck itunes. then dgn kebabian pemandu yg xreti nk berhemah then dgn adik3 aku lg yg bergaduh pasal bende bodoh then libatkn aku. dh laa lg xde privacy kt hotel ni. rimas ko tau?




then pasal syg. sygg... sy skrg dgn parents. dgn ayah n mami yg suke check3 brg sy. bkn sng sy nk jawab call or sms . sms plak dah susah sket sbb hp sy tu dah mcm ****. n pliz jgn buat consumption yg sy xske k? boleh? ok sygg. n ye . sy hacks sygg. syg sorg je. ingt k?



huh.

paranoia. bende ni boleh buat aku gile klau kene slalu sgt.

siyes.

aku benci ko paranoia.

time kasih sbb slalu temankn aku.

huh.

No comments:

Post a Comment